Söta ni!

Tack snälla för era tankar, hos tandläkaren gick det bra. Dock blev jag en tand fattigare, ingen höjdare med tanke på att jag knappt fått i mig något tidigare idag och är vrålhungrig. Men jag får inte äta förräns imorgon! Eller jo, slutar blödningen så får jag isglass, klara soppor... En känsla av att jag inte direkt blir mätt på det? ;-)

Men ack så skönt, nu släpper dock snart bedövningen men den biffen får jag väl ta - haft ont i flera dagar nu, ett riktigt elände o få tag i tandläkartid pronto. Inget direkt man planerar in.

Blev två röntgenbilder också, men bebis skulle inte ta någon skada utav det så jag litar väl på tandläkaren. Fick inget skydd eller så för magen när han tog dem så. Ja ja, det är tydlligen i början av graviditeten det är farligt då det är växthämmande.

Nu blir det sängen och jag längtar till imorgon då man kanske få ner något i magen som mättar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0