Ont

Fredag åkte vi till blivande farföräldrarna, vi åt gott och hadet det riktigt trevligt. Lördagen kom o vaknade av lillskrutts bökande, det verkade bli startskottet på ont för fick sådana sammandragningar att jag knappt visste var jag skulle ta vägen :-( Efter lite frukost och värktabletter så blev det relativt lugnt. Åkte in till stan för att hälsa på makens farmor men efter fikat där körde det igång igen. Fick avboka resten, åkte hem istället - ingen höjdare o vara där om man ska åka in för koll. Har lika långt hem som till deras närmaste sjukhus med förlossning.

Låg resten av kvällen hemma i sängen, hela magen var öm o hård. Tänkte ringa in om de körde igång igen men inte. Fick sova rätt gott, var ju iofs väldigt slut efter den där dagen. Idag Söndag är magen lite öm ännu, men än så länge inget ont iallafall.

Har bosatt mig i sängen. Så helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men så kan de bli!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hua då det låt inte som nån höjdare. Hoppas det gett med sig, annars så måste du ringa och få be och bli uppkollad. Kramis!

2010-10-17 @ 20:53:01
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0