Roliga leklådor o innehåll

Lillskrutts mormor köpte den turkosa lådan först och sedan köpte jag den gröna i förra veckan. Tycker dem är söta och funkar fint som små leklådor till en början iallafall. Roligt att sen ha kvar dem i barnrummet lillskrutt får framöver med.
När jag ordnar garderobsplats så kunde jag strukturera om, ta upp leksaker ur påsar, klippa bort lappar, kartongöverdrag osv och lägga dem i lådorna istället. Lådorna står numer i ett överskåp o väntar.


Det mesta av bebisleksakerna är nytt, men har faktiskt fyndat fräscha leksaker på loppis med! Har även fått kossan som ligger i turkosa lådan av lillskrutts mormor - en kossa som jag vill att han ska vara rädd om - ett minne från hans mormor. Fick tillhörande mjukisfilt också.



Kommentarer
Postat av: Pi

Var har du köpt de fina lådorna?

2010-10-26 @ 16:33:08
Postat av: toksnippa

Dem finns på Rusta, finns i flera färger och även i större leklåda på hjul.

2010-10-26 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0