Några dagar till

Då ska man vara hemma några dagar till, inget jobb idag. Sammandragningar. Åker o lämnar urinprov och inväntar svar om det kan vara UVI som strular - men sist påvisade det ingenting. Upp till bevis.

Annars har de väl inte hänt alltför mycket, maken låg o kände på lillskrutt med handen på magen igår. Party party! Den lilla killen har upptäckt sina händer (?) och skrapar/drar med den längs sidorna - maken fick känna på det han med och blev lite "äcklad". Ha ha! Det var även min reaktion de första gångerna ;-) Börjar få mer o mer respons när man håller emot lite på magen, då tar det oftast inte lång stund innan det kickas för fullt mot handen. Om han nu är på det humöret.

Ska ta och surfa in på någon klädshop o kolla kläder - är på jakt efter lite söta varma tröjor till lillskrutt. Det finns inte i hans garderob och på vintern räcker det inte med bara långärmad body. Har dammsugit hela köpcentrumet igenom utan vidare resultat, de enda som finns är oftast med HUVA. Knöliga grejer till små bebisar det!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt att även maken också känner lillskrutt! Och det är kul att du får respons när du lägger handen mot magen, MYS! <3



De där sammandragningarna gillar jag inte att du har :-( Hoppas att de slutar snart!

2010-09-20 @ 09:06:58
Postat av: Emma

Jag fattar inte heller grejen med huva till små bebisar. De ligger ju mest. Ska man behöva ha huvan på hela tiden då eller hur har de tänkt? =/

2010-09-20 @ 09:56:08
URL: http://eg84.blogspot.com
Postat av: Sara

Det är så mysigt när man känner bebisen! Kan sitta hur länge som helst och bara mysa med magen :-)



Ska ta en tur till stan idag och se om jag hittar några fina bebiskläder, fast jag har sagt att jag inte ska köpa fler än, men man kan ju alltid ändra sig ;-)

2010-09-20 @ 10:23:19
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Ninna

MYYYYYYS! Gud vad jag längtar och hoppas jag själv kommer få uppleva samma myyyyyyssss!



NJUT allt du kan, lagra känslorna inom dig, skriv ner dem i en bok, så du kan njuta tillbaka, även mellan kolik och blöjbyen som kommer :-)



Kram Ninna



2010-09-20 @ 13:05:24
URL: http://www.villblimammanu.blogspot.com
Postat av: Tonci

Hej!

Svar på din fråga hos mig: den 1/10 går vi tillbaka och träffar en läkare, då får vi kanske veta om blodproven visade något, annars resten (obduktion, fostervatten- och moderakaksanalys) blir klar ungefär om 2-3 månader. Väldigt lång tid.

Kramar

2010-09-21 @ 01:27:17
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: Nina

Hej

jag känner liknande besvär, sammandragningar...lite orolig så att vi åkte in i helgen och de kollade livmoderhalsen som var iaf 3,5cm, men oron finns kvar, värre när jag springer runt på jobbet.

Nu inväntar vi svar på urinprovet, de tipsar på urinvägsinfektion. Hur förklaras dina sammandragningar?



Kram Nina

2010-09-21 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0