Fail

Ja ingen glad gubbe idag på sista testet i förpackningen, hade man väntat något annat? Vet inte vad man ska känna riktigt - det får bli nya tag nästa gång. Samtidigt så skriker det inom mig att köpa en ny förpackning, det KAN ju vara sen ÄL. Men så här sent?! Förnuftet borde få ta täten.
Men ändå, det moler lite titt som tätt i magen, är det något?

Man undrar lite hur man känner vid ett misslyckat frysförsök sedan? Om man nu känner sig så snopen redan nu. Är rädd att ha höga förväntningar på det hela, krascha och få skrapsår som svider länge. Skäms att man hoppats för mycket, för att vi lyckats en gång bevisar inget att man lyckas igen. Men man vill så gärna, och lever därmed på hoppet. Och nu kom vi inte ens dit, näe lagomt surt iallafall!

Ska gardera mig till nästa omgång, eller om jag köper mig ett till paket för att se i någon dag till.. Blir väl testfanatiker i den här farten.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad tråkigt, jag förstår att det känns surt. Jag håller tummen och hoppas det går vägen nästa gång.

2011-08-24 @ 12:49:16
Postat av: Hanna

En svår känsla det här med syskon..Vi känner att vi jättegärna vill ha en lillasyster eller lillebror senare, men är ju medvetna om att det inte finns några garantier att lyckas (det är det ju inte även om man lyckats på första försöket med första barnet). Så samtidigt som vi är jätteglada över att ha fått ett barn så finns längtan efter ett till, och fastän det är en helt sjuk och konstig känsla så känns det..otacksamt på något vis att vilja lyckas igen. Man är väl lite dum i huvudet :D När vi väl börjat försöka kanske det känns annorlunda :) Håller tummarna för att ni ska pricka in glada gubben nästa runda :)



Sv: Tack, och ja det är en grym sjukdom!

2011-08-24 @ 16:47:57
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Tina

Trist att glada gubben missades denna gång. Håller en tumme för nästa!

2011-08-24 @ 20:08:28
Postat av: Camilla

Gardera dig nästa gång, lika bra det så du får tag på gubben.



De gjorde gastroskopi och då tog de prover. Därav vet de att den är elak. Som du säkert redan läst så ska han göra två röntgen, en i v-ås och en i uppsala. Känner att det börjar komma ikapp och imorse så skrev min bror till mig att bakom varje moln finns en sol. Passande nog så var det heldisigt på morgonen och sedan tittade solen fram...



Försöker ta dag för dag, hoppet är nog det sista som kommer överge mig. Nu är det de två undersökningarna kvar och sedan får vi se vad som händer och sker.



Oj, det vart en roman men så skönt att skriva..



Puss gumman! <3

2011-08-24 @ 20:23:22
Postat av: Sara

Jag funderade också mellan den med fyra på raken och åtta, måste kolla på dem när jag är på ikea nästa gång.

Det var en tjej som hade kommenterat i min blogg, men jag råkade av misstag ta bort kommentaren. Hur som helst så skrev hon att plastbackarna var farliga, hennes barn hade ramlat mot den och de var visst riktigt vassa så barnet hade fått tejpas.

2011-08-24 @ 20:31:52
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Emma Ryyti

Åh, stor kram till dig tjejen! Känslan är hård, hårdare än att springa in i en vägg. Ofy veckorna kryyyper fram.

Vi har bestämt oss nu att boka tid i mitten av aug, dock vet jag inte alls vad jag har att vänta mig inför frysförsök, jag har ju ingen äl. Vet du hur det funkar då? Skriv gärna pm på fb..

Jag tänker på er, tappa aldrig tron och hoppet <3

Stor kram

2011-08-24 @ 23:03:32
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: Emma Ryyti

Åh, stor kram till dig tjejen! Känslan är hård, hårdare än att springa in i en vägg. Ofy veckorna kryyyper fram.

Vi har bestämt oss nu att boka tid i mitten av aug, dock vet jag inte alls vad jag har att vänta mig inför frysförsök, jag har ju ingen äl. Vet du hur det funkar då? Skriv gärna pm på fb..

Jag tänker på er, tappa aldrig tron och hoppet <3

Stor kram

2011-08-24 @ 23:04:04
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: Emma Ryyti

Åh, stor kram till dig tjejen! Känslan är hård, hårdare än att springa in i en vägg. Ofy veckorna kryyyper fram.

Vi har bestämt oss nu att boka tid i mitten av aug, dock vet jag inte alls vad jag har att vänta mig inför frysförsök, jag har ju ingen äl. Vet du hur det funkar då? Skriv gärna pm på fb..

Jag tänker på er, tappa aldrig tron och hoppet <3

Stor kram

2011-08-24 @ 23:04:28
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: Jenny / En ekomamma i stan

Vad surt att du missat äl, hoppas på nästa gång helt enkelt.



Förresten hittade jag nu en omgång/7 st äl-stickor som jag har kvar sen vi försökte på egen hand. De går ut i september och vi försöker ju inte än. Det känns dumt att slänga dem. Skulle du vilja ha dem får du gärna maila mig på [email protected].

2011-08-25 @ 21:08:41
URL: http://ekopyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0