Inte mycket

Idag blev det inte mycket gjort, lillfisen hade lite jobbigt inatt - var vaken två längre vändor med honom, men fick i han lite välling och ipren. På morgonen var han nästan sval men tempen ökade rätt snabbt återigen. Inte riktigt varit särskilt pigg, vill helst sitta i famnen nonstop - han blir ju inte direkt svalare utav det - men han behöver väl närheten. Yrar och mumlar nonstop nästan, sover mycket.

Vi åkte en snabbis till K-rauta för att köpa mer färg till hans rum, han låg i vagnen och sa o gjorde inte mycket. Men skönt med lite annan luft kan jag tro.

Sedan har det väl inte kommit ner så mycket mer än pyttelite vatten/svag saft och alvedon under jätteprotester. Ingen gröt eller välling heller, testade iofs inte gröten men han var inte upplagd för det. Lilla kaminen låg mest och snyftade i famnen på mig så gjorde det han önskade - sova i sin säng. Där somnade han pladask. Får väcka och ge lite ipren och välling/vatten när vi ska gå och sova med.

Ingen tand har skjutit upp något mer, morr - vill ha det här överstökat för jag tycker så synd om honom.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men stackars stackars liten :( Det gör ont i mig när jag läser att han har det så tufft! :(



Hoppas att de där attans tänderna ploppar upp snart..



Om han äter och dricker dåligt så ge vätskeersättning istället..



Stor kram till er! <3

2011-08-30 @ 20:05:48
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Jennie

Usch stackarn :(



Ja tänk om man kunde ta över allt det onda i kroppen på dem när de är sjuka och krassliga.



Tack och lov så var det faktiskt längesedan de var dåliga här, men nu har ju skolan börjat igen så jag tippar på att influensan knackar på dörren snart.

2011-08-31 @ 07:44:42
URL: http://lagomskadetvara.blogspot.com
Postat av: Jonna

Men stackarn då! Det är så fruktansvärt när dom små är sjuka. Det tär så.. Hoppas han blir friskt snart stackarn!! Massa kramar!!

2011-08-31 @ 16:20:33
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0