Nu kommer sommarvärmen!!

Det verkar otroligt lovande för nästa tripp, vädret känns onekligen... skönt! Bara att packa ner regn och höstkläder eller? Fryser av bara tanken om vädret ska vara sådär hela veckan lång vi är där, brrr! Dock finns ju bastu och en dusch som man kan stå länge och duscha hett, hett, hett.. Men ändå - det är ju ute jag vill vara mest :-)



Har idag iallafall svängt ihop en matigare pastasås som jag ska frysa in och ta med till stugveckan. Imorgon ska jag ordna ytterligare "matlåda" (korvstroganoff, så du vet Tina!). Gör storkok på dem rätter jag ändå tänkt laga för att äta nu hemma så ingen större omständighet, Mileon roade sig idag med att rusa runt i gåstolen fram och tillbaka i köket - annars brukar det sällan vara poppis att jag står och lagar mat/bakar.

Skönt att ha lite mat lagad när man är där, så kan man koka pasta/ris/potatis som fixar sig mer eller mindre själv ;-) Nåväl, vi får se hur vädret ter sig - yr.no har inte varit så pålitligt i sommar ändå, så jag hoppas de verkligen har superfel nu!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Men fy vilket väder!!! Hoppas dem har fel, megafel!!! Jag gör lasagne jag så du vet.;-)

2011-08-08 @ 17:06:27
URL: http://tiniwinisen.blogg.se.se
Postat av: Sara

Här har också hösten kommit, på eftermiddagen var det 12 grader och regn :-(



Jo barnen växer verkligen så att det knakar. Fattar inte heller var tiden tar vägen.



2011-08-08 @ 20:55:40
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Jonna

Trist väder ja, fy :( Men sommaren har ändå varit hyffsad tycker jag. Vad fint han vuxit lilleman. Vi ska till bvc på Måndag, jag tror Joel är minst 75lång och väger närmare 10kg nu :) Ska bli kul att se!!! Haha ja det hade väl varit skoj med en till bebis ;) Nädu, inte än. Jag jobbar som personlig assistent. Jag trivs hemma också, men samtidgt blir det lite långtråkigt och ensamt! :S Men känns jobbigt att lämna Joel på dagis med.



Hoppas ni får det underbart på eran semester nu!! Kram!

2011-08-08 @ 21:36:39
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Hörde nånstans att Yr's kontrakt med NASA gått ut, och att det är därför kvaliten på deras väderprognoser inte är dem bästa nuförtiden.. :)



Hoppas på bra väder, och att ni får det trevligt på semestern :)



Sv: Ja, det är verkligen nostalgiskt att kolla på bilder och minnas tillbaka..Har dock svårt att fatta att det var Astrid som var däri :D

2011-08-08 @ 21:40:10
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0