Polis polis potatis...

Ja vad har nu jag o Mileon gjort då när det står en polisbil parkerad på uppfarten våran?! Nej vi har varit så laglydiga som helst, mitt i middagen kommer två poliser inåkandes - parkerar utanför vårat staket på vår lilla väg, en lång polis stapplar in på gården och knackar på för att fråga om det var okej att parkera inne hos oss så blev de mindre synliga för allmänheten när de nu skulle stå för fartkontroll.

Ja men absolut, ställ er var ni vill! Är glad att se er! Han skrattade och gick o parkerade om bilen och nu skjuter de bilar för fullt.


Smygfotar... dålig bild, men detta är första bilen dem tog, 2 minuter efter dem fått upp utrustningen ur bilen. Det är inte många som håller 60 längs vår väg. Poliserna står och snackar framåtböjda till föraren, den långe polisen står dubbelvikt - blev så full i skratt!

Det händer mycket ute på landet, jag o Mileon är lite låsta är ute just nu då bilen måste repareras. Idag kom vi ut på en liten promenad men fick vända hem för regnet kom ikapp oss. Suck! Nåväl, hemma och kolla polisjakt är inte så dumt det heller, mindre kul med att städa o tvätta som jag försöke rmig på samtidigt också ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja men du ser då fick ni lite och göra iaf då.:-)

2011-08-10 @ 21:01:29
URL: http://tiniwinisen.blogg.se.se
Postat av: Alexandra

Kul med lite action på vischan;)

Och vad fint du har i fönstret!:)

2011-08-13 @ 22:16:19
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha, men shit vad nervös jag hade blivit om de hade knallat upp på vår gård ;D



Fast det kanske är tur, för de hade garanterat blivit uttittade. Här finns de ju de som inte smyger diskret direkt utan trycker nyllet mot rutan så man får grisnäsa ;D

2011-08-15 @ 11:34:01
URL: http://lagomskadetvara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0