Vann en liten tävling

Det finns ju massor av facebooksgrupper, jag är med i en hel bunt - många utav dem är barninriktade. Ex. företag med märkeskläder för barn, prylar, försäkringar osv. För en tid sedan hade en av facebooksgrupperna en tävling mitt i veckan där man kunde dela med sig av något av sina barnrecept och på så vis vara en av tio som fick en liten present om ens recept blev utvalt och recenserat. Varför inte tänkte jag och hivade iväg två av mina favoritrecept för jag hade sådan beslutsångest. (ovanligt?!)

Jag blev iallafall en av dem tio och vann en "Learn to Drink Cup" från MAM - det var inte tokigt alls, blev väldigt glad och presenten kom nerdimpandes i brevlådan bara några dagar efter vinnarmailet. Tack o bock för det! Mileon har haft lite problem att förstå hur man ska dricka ur spillfria drickmuggar - men denna verkar han lyckas förstå :-)



Kommentarer
Postat av: carlan82

Men vad kul. Ibland undrar man om det bara är bluff och båg allt. Kul att det motbevisas. Grattis!

2011-08-09 @ 14:16:10
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad roligt och grattis!!

2011-08-10 @ 11:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0