Bara elände

Nej den där tanden ska få stryk alltså, ringde till tandläkaren och får komma in imorgon - maken är väl lagom pigg då efter nattskift och måste ta Mileon men va tusan gör man?? Så det blir till o lägga sig snällt i den där jäkla tandläkarstolen IGEN och se pengarna rulla iväg i världens fart för tydligen har det hamnat skit under lagningen som värker. Sjukt bara att en annan ska betala det, kan inte en själv rå för när man ligger där o få tanden lagad liksom?!

Så jag hoppas Mileon är snäller mot mamman sin inatt så hon får sova lite, så hon orkar upp o visa upp hamsterkinden ;-)

Hade ju tänkt åka till jobbet o visa upp underverket, men det känns som det får vänta ett tag till. Kanske nästa vecka månne? Vore kul o komma iväg på litet äventyr ;-D

Kommentarer
Postat av: Emma R

Stackare.. Tandont är inte att leka med, men jag kan rekomendera frisktandvården starkt!! Hörde jag äventyr?? Äventyra dig till Karlholmsbruk någon dag tycker jag och Venla, då ska du få se på äventyr =)

2011-02-03 @ 20:20:49
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: carlan82

Oj stackare lät inge vidare. Nej det borde man verkligen inte behöva betala för.



2011-02-03 @ 22:04:52
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0