Klädbytarfynden

Fynden är nytvättade, dock glömde jag den vita tvätten så det är lite mer än på bilderna. Det som inte visas är några vita bodys, pyjamaser och en mössa.


IHOPVIKTA I STORLEKSORDNING




STORLEK 62

Muddjeans, gråa velourbrallor, brun finstickad tröja, grå finstickad kofta, tre bodysar, en tvådelad pyjamas och en mössa.


STORLEK 68

Blå/grå/röd rutig långärmad skjorta, två bodys, två långärmade tröjor, en grå bodysuit, jeans, stjärnbyxor, två byxor, skinnjacka och tvådelad barbapappa pyjamas.


STORLEK 74

En huvtröja med siffror på, sju bodys, stjärnbrallor, två enkla mysbrallor, fleeceset och en bodysuit.


STORLEK 80 - (ja jag måste orkat något 80-bord ändå av bara farten?!)

Röd/grå huvtröja, en långärmad Me & I tröja, ljusblå piké t-shirt, två bodys, två prasselbyxor och ett par orange velourbyxor.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo den verkade bra men jag tyckte att Embla satt bättre i Mobin, eller åtminstone att den var lite mer omhuldande i sidorna.. kan man säga så?

Multi tech var lite med flat i ryggen men det var den som hon skulle kunna ha haft längst trodde butiksbiträdet eftersom nackstödet går att höjja.



Innan stod valet mellan mobi och be logic sen när vi väl var där skiftade det till multi tech och mobi.

Det som fick oss välja mobin var att den var lätt att luta i bilen och att den gick upp mer i sidorna, tyckte Embla satt bättre i den men multi tech var bra den också.

2011-02-28 @ 15:03:24
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Oj vad mycket fina kläder! Ja inte behöver han gå med rumpan bar i alla fall:) Den där bruna skinnjackan var ju jättetuff!

2011-02-28 @ 15:05:06
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/
Postat av: Emma Ryyti

Ja, vilka fynd, jättefina kläder, och hur bra som helst att fynda!

Vad sägs om dejt på onsdag, hos dej eller mig? mailar mitt mobilnummer på facebook så får du gärna sms:a eller ringa! Hade gärna setts imorgon, men eftersom jag varit sjuk och "eftersnorar" så är det kanske lika bra att vänta nån dag till?! Bestäm du tid och plats!

Venla fick sin 3-månaders vaccination idag! Hur reagerade Mileon? Har han föressten fått den? Hon är jättegrinig och jag känner inte igen henne.. Ja, jag undrar, finns det nån förälder som inte tappar en tår då deras små skriker så hjärtskärande av sprutorna?

Ses kanske snart då, häftigt tycker jag. Stor Kram

2011-02-28 @ 16:37:10
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: Camilla

vilka fina kläder du har fyndat till Mileon :)



Klädbytardagar är toppen!

2011-02-28 @ 19:17:22
Postat av: Jonna

Vad mycket fina kläder!!



Det är inte alltid det funkar att lägga honom i sängen så han får somna själv, rätt humör och tajming på tröttheten :) Annars brukar det bli vagnen, man gör det som funkar :)

2011-02-28 @ 20:13:13
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Nathers

Oj! Vad mycket fint du har fyndat! :)

Vi ses snart sis!

2011-02-28 @ 20:18:02
Postat av: MDB

Oj vad fina kläder, och så mycket!

2011-03-01 @ 14:57:41
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Emma

Men vilka fynd du har gjort! =D Vad roligt.

2011-03-02 @ 07:51:02
URL: http://emmasbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0