Lyx!

Ingen större förbättring ännu. Lilleman skrek en sväng, han åkte på pappas arm. Vi badade honom också igår, dock är han en liten fryslort som sin mamma så han vill ju ha varmare än man "bör" - och nu hade jag bara av farten gjort det fisvarmt - trots det njöt skrutten i vattnet men klapprade läppar. Dumma mamma ;-/ Men illtjöt när vi tog upp honom, han ville nog bada mer men vågade inte ha kvar han så länge till när han faktiskt frös och blev mer marmorerad i huden.

Han åt vid 22 och somnade, vaknade av magknip en sväng som pappan tog - jag slocknade då Mileon slocknade på pappan. Han lades emellan oss igen, skrek till vid 3-tiden men han somnade om. 4.15 vaknar han vrålhungrig - mina bröst sprutar åt alla håll när trycket lättas från bh'n. Han blev mätt fort må jag säga! Somnade om och strax efter 8 var det morgon enligt lillfisen. Rena rama lyxen med två bra nätter i rad. Men får allt hjälpa brösten o tömmas med pump om han ska sova så länge - brukar aldrig ha stinna bröst. Får pumpa det andra bröstet som han inte äter ifrån, trix men det går om man bara vill ;-)

Kommentarer
Postat av: carlan82

Du är duktig som orkar.

2011-02-08 @ 16:33:34
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0