Ringde barnmottagningen

Vill ju veta provreslutaten pga försäkringsanmälan, en gullig tjej ringde upp mig mitt i blöjbytet - tur Mileon numer gillar att ligga o filosofera på skötbordet så jag kunde ta samtalet ståendes i badrummet.
Värdena har gått ner jättemycket och hon såg inte någon notis om att det skulle bli återbesök - möjligen en koll senare när Mileon blivit några månader till, men det är inget Försäkringsbolaget har att göra med, utan mer bara en check ändå.

Så jag fyllde i kompletteringen och hoppade över o nämna sjukgymnasten. Bör ju inte vara något, och ÄR det något som framkommer då - får vi ju ta upp det då helt enkelt.

Mileon sover, pappan sover (jobbat natt), katten sover - endast mamman är vaken. Snart blir det att väcka prinsarna och se till o komma iväg, få med chokladbiskvierna och slinka in på mitt jobb o hälsa på! Sedan ska vi förbi pappa/morfar o Bibbi på hemvägen - får se om dem tycker han blivit "stora" killen nu då. Sen sist han var där har han nästan gått upp 1½ kg! Nu sitter deras 56-plagg de köpte åt honom som ett smäck! Hoppas han inte skitar ner dem, så de får se outfiten på - för det är dem kläderna han har idag!

Kommentarer
Postat av: Nathers

Ha en jättetrevlig dag! :)

2011-02-17 @ 14:51:33
Postat av: Sara

Vad skönt att höra att värderna har sjunkit!

Tycker att du gjorde rätt i att hoppa över att skriva om sjukgymnastiken.



Ha en bra dag.



Kram

2011-02-17 @ 16:16:10
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Skönt att det går åt rätt håll! Och dom där biskvierna måste ha blivit uppskattade:)

2011-02-17 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0