Så fortsätter vi...

Känner mig verkligen helt urlakad. Från att ha tagit det mesta utav jobbet av vår son sedan maken började jobba, med en son som verkligen krävt närhet osv. Ja man har ju inte fått sovit utan någon klängandes på en på ett bra tag o sedan haft sömnen sönderhackad rejält. Dock fick man ju lite lättare när han sov längre pass ett tag men sedan i Torsdags så känner jag inte igen vår lilla pojk.

Han sover hemskt oroligt av magen, ligger o fiser massor och vaknar av krampen/ljuden av sina odörer han släpper. Och när han är vaken är det mest gnäll o gråt, finns inget som duger speciellt länge. Och så spökar magen och gör att han gapar och skriker för det :-(

Nummer två verkar inte bli daglig basis numer, efter den yttepytte skvätten med oljan så gjorde han ett lass och sen inget mer. Han trycker o frustrar, gråter och kvider.

Jag blir så frustrerad, så ledsen och så TRÖTT. Man sover kasst, och sedan höra det eviga gnället/skriket. Huvudvärk? Jo då.. Lider verkligen med plutten, han kan inte ha det lätt! Kommer nog bli knäpp om detta fortsätter länge till! Give me mercy!

Blir sur o tvär, spottar o fräser. Önskar man hade mer ork o tålamod, men hursom blir den lille inte nöjd. Det är väl någon fas och en extra touch på det magonda. Kommer väl snart ringa VC för att få han kollad, känns helsjukt att det ska vara så här när han knappt sover när magen är som värst. Så små barn bör ju sova?!
Han känns stundtals varm men ingen feber, är väl för han håller låda hela tiden förstås...

Kommentarer
Postat av: jonna

Om jag var du så hade jag ringt och bett om en tid snarast, något måste ju vara "fel".. När jag inte orkade mer så åkte jag till min bvc och sa - det är något som inte stämmer, såhär ska det inte vara att ha barn.

För hans och eran skull så be om en tid så dom får kika på honom.

2011-02-22 @ 18:20:23
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Tina

Så jobbigt för dig. Du får se till att komma ut en sekund eller två och ta en kort prommis när J är hemma så du får reboosta dig med ny energi.

Synd att Max är sjukling för annars hade jag kommit imorgon och tagit "Gnällieon" en stund.

2011-02-22 @ 19:21:45
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0