En trött dag

Mileon skrek nästan hela gårdagen stackaren.. dock blev natten ovanligt lugn och sedan var det en glad fis som vi fick ta upp imorse! MYS!!! Dock har han knappt varit vaken mycket idag, mer eller mindre somnat om efter måltiderna o medicinjoxet.

Vi tog en promenad hela familjen också o lille M sov sig igenom den och även avklädningen när vi kommit hem - han brukar alltid vakna annars då. Tog in honom för vi tänkt göra lite nytta på övervåningen, har fixat upp våra garderober och skulle nu flytta alla kläder över dit. Så det hann vi göra innan han vaknade nere i hallen i vagnen.

När mamma o pappa kollade på en film så vaknade han av magen, dock låg han redan på mamma där o då så det kändes tydligen tryggt. Knölade lite men somnade till sist om igen.

Hoppas han inte håller låda inatt istället nu när han sovit sig igenom denna dag, då är mamma trött o slut - och måste ändå ta sig iväg till bvc för ny koll.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Joel har också sovit hela dagen, bara vaknat för att äta. Men vid fem blev han pigg, somnade en halvtimma mellan halv sju och sju, sen var han igång igen, inte så mkt bök men plötsligt så var det panik skrik igen, nu är han och Martin ute och går. HOPPAS HOPPAS han somnar djupt.. Jag beundrar dig att du orkar som du gör. Jag känner redan att jag snart inte orkar mer!! Jag känner mig så ensam och låst dessutom..



Förresten, vart har du köpt bärsjalen? Kan man köpa sådant på nätet? kram kram

2011-01-23 @ 20:54:16
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Vad skönt med en lugn dag, hoppas att du har samlat på dig energi och att natten blir lika lugn som dagen.



PUSS! <3

2011-01-23 @ 21:23:56
Postat av: carlan82

Önskar dig en lugn natt och att det går bra på bvc. Kamar

2011-01-23 @ 22:47:21
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0