Natt med förvåning

Kom sent i säng igår då jag o Mileon somnade på soffan, jag ammade honom igen när vi kom upp till sovrummet och försökte få han i sin säng - men inte då. Han blir så tät o snorig, nästan rosslandes på nätterna så han stördes utav det när han inte ens kunde ha nappen i mun. Ville inte ta upp honom igen för att dra igenom näsan (men så här i efterhand borde jag gjort det..) så efter mycket kink blev det sova på mamma igen - lyckades få han att sova vidare dock BREVID mamma i sängen, han brukar alltid vakna annars.
Sedan vaknade han drygt 1 timme o 15 minuter senare och det enda han ville var MAT - men mamma tänker på magen och någon hysterisk gråt var det inte utan mer hackspett överallt i sängen och gruffande - så buffade han till sömns och fick över han i hans säng. Han sov i FEM timmar utan mat, kan meddela att han var mycket hungrig sen. Jag själv var rejält förvånad då han senaste dagarna ätit med två timmars mellanrum dag som natt.

Magen är si och så, ibland utfaller sig den knöligaste perioden då - och ibland dagtid, ibland mot kvällen. Igår blev rutinerna jätteknas då han fick så ont på morgonen och istället för att vara vaken drygt 2-3 timmar på förmiddagen som annars så slocknade han och vaknade igen för skriksession. Mileon hade sin vakentid mot kvällen istället i två svängar. Var lite fundersam om han skulle fortsätta i samma "vana" men nej då - nu är vi i samma rutin igen. Skönt!

Inget vatten ännu, svärföräldrarna/farföräldrarna kommer till undsättning alldeles strax. Får hoppas vi får igång det annars vet jag inte vad jag gör. Go nut's!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0