Webshopping

Har åkt runt och letat efter stilren babysitter åt Mileon men någon rejäl version o utan massa konstiga färgblandningar - har jag inte hittat! Så hamnade till slut på Jollyroom där det klickades hem en babysitter, lite skedar och några Dr. Brown flaskor.

Dem ringde dagen efter för att fråga om jag kunde vänta några dagar då en sked fattades i lager i den färg enligt ordern, sa att jag kunde byta färg så kunde de skicka paketet nu. Ha ha! Det är service :-)

Så till nästa vecka får vi hem sakerna, babysittern är verkligen aktuellt för vår herre som vill vara med men inte i bärsjal stup i kvarten - för den somnar han ju i rätt fort.

Kommentarer
Postat av: Nathers

Jisses, de har PRUTTLERA! Höjden av lycka!

http://www.jollyroom.se/produkter/leksaker/fest-kalas/fest-kalas/kids-concept-pruttlera-smygfis-gro-n.html

Synd bara att skrutten är så liten, annars hade jag mer än gärna pruttat med honom hela dagarna. ;D

2011-01-14 @ 23:11:33
Postat av: Tina

Appropå webshoping så har gangstar superrea i sin webshop nu. Men det fanns mest bara kvar mindre storlekar, men det passar ju er iaf.

2011-01-15 @ 07:31:34
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt med sån service faktiskt. Och visst är det skönt att internet faktiskt finns :-) Men man kan ju råka att handla liiiite för mycket ibland. Jag är ju klädesgalen, dock inte till mig själv, utan lilltösen börjar få en ganska stoooor garderob numera

2011-01-15 @ 10:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0