Mina tre grabbar!

Jag är en ensam kvinna i detta hus, samsas med tre stycken grabbar. En är fjunig, den andra hårig och den tredje är jättehårig med svans. Skulle vi någonsin få tillökning av en tvåbent mirakel så skulle jag faktiskt inte varit särskilt förvånad om det tittar ut en grabb återigen. Ha ha ha!

Hursom, älskar jag mina fina pojkar. Ni har dem bästa platserna i mitt hjärta, för alltid. Puss åter puss!



Bilderna är tagna 28/5.

Lilleman, pälsbollen och pappan. Pappan och lilleman powernappade på soffan. Lilleman vaknade före pappan och sträcker sig mot pappans hand och klappar fint. Så himla sött! Glad att jag hade kameran nära :-)

 

Och hålla handen ville han också göra när pappan vaknat av hans klappande. Gofisar!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

KÄRLEK! <3

2011-06-25 @ 12:40:04
Postat av: Tina

Så mysigt!!!

2011-06-25 @ 14:47:59
Postat av: Alexandra

Mysiga bilder!

2011-06-25 @ 15:27:01
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/
Postat av: Nathers

Dundermysigt! :D

2011-06-26 @ 21:36:32
Postat av: Jonna

Vilka fina pojkar du har!! Den hårigaste är jag nog lite rädd för, men annars så ;)

2011-06-26 @ 21:44:25
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder :) Jag blir alltid lite extra varm i hjärtat när jag ser Astrid och Crille tillsammans, att de man älskar mest i hela världen älskar varandra också :)



Sv: Vädret blev betydligt bättre än förväntat! Överallt hade vi fått höra att regnet skulle ösa ner hela helgen, men midsommarafton kom det inte en droppe..Midsommardagen kom det en skur, men vi var glatt överraskade allihop ändå :D Skönt att kunna vara ute då vi var så många (större delen av Crilles släkt på hans pappas sida), blir fort så stimmigt om man är många inomhus. Astrid var då väldigt nöjd, vandrade från famn till famn och drog folk i deras näsor ;)

2011-06-27 @ 09:55:58
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Emma

Fina bilder! Man blir nästan lite gråtfärdig, pappor tillsammans med sina barn väcker alltid moderskänslor =D

2011-06-28 @ 13:35:15
URL: http://emmasbravader.blogspot.com
Postat av: Jennie

Men vad gulligt att hålla hand :)



Ni verkar ha hunnit med en massa skoj medans vi sakta men säkert arbetat bort skamfläcken. Känner du dig sysslolös eller så så får ni mer än gärna komma och hugga i, för detta projekt verkar aldrig vilja ta slut ;)



Kan du inte lägga upp bloggen på bloglovin förresten, så man kan hänga med i uppdateringarna lite snabbare? :)

2011-07-01 @ 19:26:42
URL: http://lagomskadetvara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0