Läkarbesök

Mileon sov inte lika bra idag då vi inte kom ut på någon promenad, det grå vädret lockade inte och så skulle vi iallafall flänga runt idag. Han sov knappt en timme men passade på o slumra en kvart i bilen till sjukhuset också.

Laszlo gick igenom honom helt o hållet, blev godkänd och ska nu inte följas upp mer på barnkliniken om det nu inte blir något med det motoriska, vikten eller blodvärdena framöver. Vägdes också och han väger stadiga 6180g nu. Cirka 250g/vecka i uppgång. Laszlo så att han svälter ju inte ;-)

Så nu är vi förhoppningsvis färdiga med rännandet där, ja förutom till sjukgymnasten då varannan månad.

Tyckte Mileon skötte sig ypperligt trots han inte sovit så bra, vi hann även med o storhandla utan problem - och då var det ändå matdags för skrutten som annars brukar skrika sig blå när hungern kommer smygandes. Han halvsatt i vagnen (hjälp av filt) och var så nöjd, slickandes på sin dregglis - något han börjat med om han kan nå den med tungan ;-) Som om han inte dregglar så ska han slicka dessutom, drypvåta dregglisar med andra ord.

Nu är det skriksession igen hör jag, en övertrött kille med orolig mage. Hoppas hoppas det blir en relativt lugn natt, det bökas o stökas nu dessa nätter - förut kunde han sova sig relativt igenom knip o prutt - nu vaknar han på stört och snyftar o ynkar.

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt att slippa rännandet till barn iaf. :-)

Pussa på Mileon från mig. :-)

2011-03-17 @ 19:59:17
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Nathers

Stora killen nu! :D

och vad i hela fridens namn är Laszlo? Känns så bekant. Som ett namn. Jag har säkert läst det förr i din blogg..

2011-03-17 @ 20:47:29
Postat av: Jonna

Stora killen :) Snart ikapp Joel kanske ;) Hur lång är han? Joel sover nästan inga långperioder längre, lite jobbigt. Man får liksom aldrig något brejk! Men men, tur han är så söt haha. Nu ska jag gå och lägga mig, var vaken 4 timmar i sträck inatt, joel sov men jag låg bara och väntade på att han skulle vakna. Knäppa jag!!

2011-03-17 @ 21:01:17
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Erika

Håller med övriga kommentarer - stora killen! Men stackars mage! Hoppas att det släpper snart för honom, och för er med. Våran tjej hade kolik i lite mer än 3 månader - och det var hemskt när man väl befanns sig där. Men nu....Ca ett år senare, kan jag tänka tillbaka och inte förstå hur jobbigt det var. Men det är nog kroppens självförsvar ;-) Men det som är synd är ju att jag aldrig hann njuta av spädbarnstiden, man ville bara ha bort det onda!

2011-03-18 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0