Lekmatta


Mileon fick sig en lekmatta att busa på efter mamman varit lite kreativ vid symaskinen igen. Fyllningen är en tunnare skummadrass och tyget är från ett påslakan (tog hem den när vi tömde mammas lägenhet) som tyvärr hade fått sig en reva - så den revan blev ju bortsydd. Blev ju en bra lekyta ändå! :-)

Han ligger där nu nöjd som bara den, dock att träna nacke är lite svårare på den då han hellre glor på närmaste kissemiss. Men de kommer ju de med, han höjer ju huvudet men inte lika högt som han brukar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tänk om man kunde vara lika kreativ och påhittig som du!:)

2011-03-26 @ 17:19:10
Postat av: Tina

Så fint påslakanet vart. Kul när man kan använda gammalt så det blir nytt igen. :-)

2011-03-26 @ 19:49:26
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Nathers

Fint att katterna matchar så bra med babygymmet! :D

2011-03-26 @ 22:57:38
Postat av: Emelie

Attans vad avundsjuk jag är på din kreativitet.. önskar jag kunde sy en massa roliga saker jag med, mest dreggellappar men jag och symaskinen är inte vänner så det är bara att glömma, tyvärr.

2011-03-27 @ 11:12:51
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vilket härligt tyg du har återanvänt, det blev kanonbra! :-D

2011-03-28 @ 08:36:34
Postat av: MDB

Vilket fint tyg, det blev ju en toppen lekmatta.

2011-03-28 @ 16:51:56
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0