Lösen igen

Förstår att vissa vet med sig på en gång och somliga skäms. Jag är bara rak o ärlig med vad jag tycker. Har redan i tidigare inlägg då och då även skrivit om hur trist det varit med dålig feedback, så tycker inte någon borde undgått det.

Och det finns ni som vet med er, att det är inte er jag menar. Blir så glad över att se era kommentarer!! Önskar man även hade tiden att svara tillbaka, men prio blir vid egentid vid datorn är uppdatera denna blogg, facebook och försöka läsa ikapp mig i andras bloggar.

Jag kommer framöver byta lösen, jag mailar uppgifter om det till er.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag är kass på att kommentera just nu..när det gäller allas bloggar! Är inne i en depperiod, matt & orkeslös..dålig ursäkt jag vet=P Men jag kikar in nästan varje dag & jag gillar att läsa om er & alla era äventyr & framsteg. Hoppas på att få fortsätta följa er! Kram

2011-03-17 @ 19:49:22
Postat av: MDB

Jag vill gärna ha det nya lösenet!



Vet med mig att jag är dålig på att kommentera just nu, men det är fortfarande så svårt att skriva med en hand och ofta kräver barnet bägge händerna så jag har inte alls lika mycket bloggtid som förut. framför allt blir det mer sällan jag kan läsa (bara nu var det mååånga nya inlägg sen jag lästte sist). Hinner också ibland bara kolla in och ögna igenom de senaste inläggen och sen är det skrikfest igen...



Men jag håller med om att det ju är så trist att skriva om ingen kommenterar så jag försöker att skriva nåt litet ändå då och då.

2011-03-18 @ 17:23:01
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej! ja usch, jag är dålig på att kommentera av flera anledningar: brist på fantasi, " hjärnstopp" och missuppfattning om att kommentarer är överflödiga/onödiga... Läser dock ofta din blogg för jag tycker att du skriver så ärligt om er vardag med en liten skrutt! Känner igen mig i och det är befriande att läsa någon skriver så rakt och ärligt.

2011-03-18 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0