Mamman som liten

Var ju tvungen o leta på lite bilder på mig som liten, det finns lite likheter mellan mig och Mileon - jag har endast gått igenom min mammas del av fotoalbum, min pappa har ju kort han med :-) Trots det finns det inte så jättemycket bilder på mig som liten yttepyttebebis där jag tycker likheten var störst. Det är ju inte som nuförtiden när man smattrar av över 100 bilder på en dag ibland :-)


Nyfödd. 50 cm lång och 3300 g "tjock".



Go och glad skrutta!


Blåögd fortfarande, dock inte längre - har gröna ögon med lite brunt i.


Bus varje daaaaaaag!

Kommentarer
Postat av: Nathers

Riktigt rund och söt! :D

2011-03-11 @ 14:56:31
Postat av: Emma Ryyti

Hahaha.. Men duu, den sista bilden, så underbar, söt och ögonen att tyda "full i fan" =) Gobit!

2011-03-12 @ 20:10:55
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sicken liten sötnos:)

2011-03-12 @ 20:52:00
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0