Mamman med bowlingkula

Senare idag lämnar mamman gården för syskonträff med mat o bowling på schemat! Underbart o komma iväg lite :-) Klart det är konstigt utan Mileon, men det är nyttigt och vara ifrån varandra som sagt. Tidigare har man mest varit hemifrån för dejt med mindre roliga destinationer som tandläkare o kurator. Sedan behöver vi syskon det framförallt med all den jobbiga tid vi levt och lever i. Ska försöka inte stoppa in bowlingkulan innanför tröjan och drömma mig bort ;-)

Så Mileon blir hemma med pappa, ska göra iordning mat till pappan också så han har något o äta. Lillskrutten, han sover fortfarande! Vi var upp en vända vid 7, sen blev det mat o därefter slocknade han igen. Tröttfis idag. Inatt har han sovit djupt också, han brukar annars vara rätt lättväckt - men... han har sovit BREVID mig hela natten, och inte mig. Underbart för kroppen min.

Jag klev upp 8 i tron att Mileon bara skulle powersova, men nej då! Då fick jag sitta o sätta in bilder i album istället. Vi fick BARA hem 1032 bilder igår...

Nu blir det o göra lite nytta, dagarna går ju så fort!

Kommentarer
Postat av: Emma Ryyti

Oj, jösses, det var inte liiite bilder det, nu har du jobb min vän =)

Själv är jag 4 år efter med framkallningar, men jag gör års-fotoböcker, mycket pickel med det också! Sitter just nu, men visst är det ju kul!



Skönt att han sover bättre, hoppas att det håller i sig. Ha nu så kul med dina syskon, njuut! Det är tufft såklart, men väl behövligt =) Kram

2011-03-02 @ 17:42:24
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: jonna

Hoppas du har det mysigt! Det är så viktigt att komma iväg själv, egentid. För att orka! Kram

2011-03-02 @ 20:45:59
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Vad skönt med en bra natt och hoppas att ni syskon hade det mysigt på bowlingen.



Hoppas du fick någon ordning på bilderna, förresten har du något tips på bra fotoalbum?



<3

Puss

2011-03-02 @ 21:01:20
Postat av: Alexandra

Vad mysigt med en syskondag! Hoppas ni hade supertrevligt!

Och du, lycka till med alla bilderna;) Ni lär ju ha att göra ett tag framöver!

2011-03-02 @ 21:18:07
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0