Mosters groda!

En trött liten groda som snart skulle få mat och bli påklädd för att få sova ute i vagnen i solen.

Lite synd att jag inte hann hämta kameran då han charmade järnet innan John Blund började viska i hans öra, men moster Tina - här har du lilla grodan! ♥



Det tog sin lilla tid innan han växte i den, har verkligen sett fram emot att han skulle fylla upp bodyn.

Mamman tycker han blev så fin, dock är det lite riskabelt med ljusa kläder när han gör nummer två med några dagars mellanrum - och när det väl kommer så... kommer det överallt! ;-)


Kommentarer
Postat av: Tina

Näe men åhhh mosters lilla groda. Så tjusig så! Saknar ju goskrutten massor nu. Ge han en stor kram!!

2011-03-15 @ 12:25:57
Postat av: MDB

Vilken fin liten tröttis!



Håller med om att det är svårt att vara framme med kameran, har försökt få ett leende på bild nu men det blir mest förvånade eller sura miner. Kan tänka mig att hon undrar vad det är för stor svart grej som mamma sätter framför ansiktet, inte alls lika kul att le mot...

2011-03-15 @ 13:13:39
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Nathers

Sötnos! :)

2011-03-15 @ 14:22:22
Postat av: Sara

Nämen åh så söt! jag håller med dig, det är svårt att hinna med kameran.



Vi har också funderat på en resa, men oroar mig lite för en lång flygresa så jag tror att vi kommer att vänta tills hon blir lite större.

2011-03-15 @ 19:17:58
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Emma R

Hihi, lika body som vårat lilla virus, fast hennes är ju "pytteliten" =) Vad STOR skrutten eran har blivit, och helt ändrat utseende, men så söt, perfekta barn!

2011-03-15 @ 19:25:46
URL: http://emmaryyti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0