Sunny place

Mamman har länge varit sugen på solresa, redan innan skrutt kom så planerade hon i smyg att hinna iväg - men det kom mycket emellan och det blev aldrig läge att resa någonstans, man ville vara hemma när mormor blev allt dåligare i cancern.

Vill verkligen iväg, få komma loss från vardagen en stund. Men vart skulle man kunna tänka sig resa med lillskrutt i bagaget? Vill ju långväga, men det känns väldigt omständigt när M är så liten. Sedan bävar man sig för lång flygresa med, stackars medresenärer säger jag bara ;-)

Nej hur jag än vrider o vänder på det så är det svårt o hitta något resmål, sedan tänker jag.. hur är det med vaccinationer på så små? När dem inte har något fullgott skydd ännu?

Slutar väl med att man sitter uppe i fjällen och lapar sol istället, så långt ifrån sand och paraplydrinkar man kan komma!


Kommentarer
Postat av: Emma R

Linda, åk till Kroatien, där var jag och Markus i september 2009.. Otroooligt vackert, goda drinkar och alldeles fantastiskt! Barnvänligt, dock steniga stränder och klippiga sådana, men det fanns även sandstränder, ja, det måste ha varit paradiset på jorden, 1 timme och 45 minuter hemifrån låg det, eller så var det 2,45, men det gör detsamma =) Även Egypten är nära, men folket där var inte så underhållande dock!

2011-03-15 @ 19:23:35
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åååh gud sicken lyx! Joel äter oftast runt två tiden, sen sover han max 2.5 - 3 timmar för att äta. Sen "krånglar" han en stund innan han somnar, sen sover han en KORT stund innan han ska gå upp.. Men kroppen verkar vänja sig =P Men jobbigt är det. Innan sov han som mileon gör nu. Han sover som djupast på kvällen. Tidig morgon är han som mest lättväckt. Jag kan ju inte gå och lägga mig vid åtta på kvällen liksom! :/



Solsemester, det har jag längtat efter SÅ länge. Men det dröjer innan vi åker någonstans. Joel får nog vara minst 2-3år iallafall. Åh fy, insåg nu hur lång tid det är tills dess haha.

2011-03-15 @ 19:43:04
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Ja tänk vad härligt med sol och bad!Det kan ni få här i sommar, i alla fall bad:) sol lovar jag inte.

Och inte behöver han vaccineras heller;)

2011-03-16 @ 07:25:26
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/
Postat av: sofie

fjällen låter bra tycker jag...eller varför inte någon av öarna( gotland, öland eller något så exotiskt som Åland.... )



ni hittar säkert på något bra....

skönt att få bara njuta...=))

kramar till er alla

2011-03-17 @ 11:11:52
Postat av: Camilla

Kolla med bvc vad de rekommenderar för vaccinationer :)



Hoppas ni kommer iväg på en resa, oavsett om det är kort eller lång resväg :)

2011-03-18 @ 13:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0