Lilleman kidnappad

Idag kom moster Tina och kidnappade lillemannen här hemma, en lagom trött bit stuvade hon in i bilen och åkte hem till sig. Jag och pappan då? Ja inte har det blivit något mysigare än att stå och svära över saker som bara strular ;-) Åkte även en sväng till trähuset och köpte nya lister till hallen. Måla, måla, skrapa, skrapa.

Precis som vi gjorde igår, så vi har hunnit en bra bit och det är skönt. Började även lite uppe men prioriterar hallen nere först och främst - det är kaos och det dräller ytterkläder, skor - överallt.

Jag tar en paus just nu, väntar på gofikat ska bli klart som jag ska bjuda pappan på. Märker av att om jag anstränger mig får jag ont i magen och ryggslutet, sådär obehagligt ont. Vet med mig att jag ska ta det lugnare, men jag blir så fokuserad när jag väl börjar hålla på med renoveringen.

Kanske hinner jag slänga i färg i håret med innan det är dags att springa in i duschen och göra sig iordning för lillebrors födelsedagsfirande. Då får vi tillbaka vår lilleman också :-)

Så här roligt har vi det alltså, barnfria och allt! ;-D

Kommentarer
Postat av: Tina

Det var bara roligt att få rå om han idag. Men visst är jag lite trött nu efter att ha varit två barnsmamma för en dag. ler

2011-10-22 @ 19:19:59
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kan det vara växtvärk månne? Så hade jag länge med Masse i magen. Inte konstigt så som livmoder och allt annat invärtes ska växa :)



Mysigt med "ni-tid" även om det blev mest praktiskt gjort. Kan vara skönt det med! :)



Sv: Ska de iväg på äventyr Mileon o pappan? :) Jag har det faktiskt jättebra, kände dock nyss ett hugg i hjärtat då jag var in på lilla svägerskans blogg och såg en bild på Masse ute på promenad med henne och hennes kompisar..Min lilla bebis, så långt bort! Men imorgon ska jag hämta hem dem och ikväll ska jag njuuuuuta :)

2011-10-22 @ 19:24:17
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Anonym

Våran hall är också ett kaos. Ni verkar ju ha fixarvanan inne så kör ni på hos oss också? ;)

2011-10-23 @ 00:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0