Men åh!

Har varit ute efter en Vaude bärstol hur länge som helst, men de som haft en ute på Blocket har ju de flesta vägrat skickat den mot betalning alt. så har den redan hunnit blivit såld. Idag svarade en tjej som hade en ute och kunde tänka sig skicka den, men så hade hon om krav att jag skulle betala med något internetgiro som jag skulle stå för kostnaden för - då drog jag mig ur för jag tyckte ändå det blev principfråga. Jag och principer!

Varför ska jag stå för hela den kostnaden? Nä, då fick det vara helt enkelt - då kan jag lätt hitta billigare bärstol.

Irriterad blev jag av att få det sista mailet. Suck!

Kommentarer
Postat av: Jenny / Ekomamma i stan

Fy vad trist, hoppas att du kan hitta någon ändå!

2011-10-20 @ 21:54:01
URL: http://ekopyssel.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Det är så typiskt! Hoppas att du hittar en fin med "bättre" säljare! :)



Och hoppas ännu mer att katten fattar poängen med luckan så ni slipper sälja honom ;)



Sv: Ja, underbart ären underdrift :)

2011-10-20 @ 22:04:17
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Sara

Så irriterande, varför kunde du inte bara få sätta in pengar på hennes konto?



Hoppas att du hittar nån annan bärstol som är bättre. Om du hittar nån här i Luleåtrakten så är det bara att höra av dig om du vill att jag ska skicka den till dig.



Jag spelar också wordfeud, sjukt beroendeframkallande, heter sara_j om du är sugen på att spela.

2011-10-21 @ 11:22:06
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0