Struligt

Igårkväll började strulet med lilleman, det var tjorv med sömnen. Han somnade dock utan gnissel på kvällen men vaknade upp flera gånger och skrek, så ledsen. Började bli förkyld så näsan täppte till det för honom. Strax efter 21 så var det helt omöjligt för mig att få honom att komma till ro och somna igen, ledsen liten en. Han hamnade i vår säng där jag snöt han för jämnan. Det vart ingen skön sömn för någon utav oss, propellern emellan oss som vaknade minst varje halvtimme och "fick ingen luft". Jag var duktigt trött imorse och är fortfarande, hela dagen har gått i ett töcken!

Trots det tog jag mig iväg ensam till köpcentrumet där jag mötte upp storasyster. Underbart att bara strosa runt utan vagn! Vi avslutade shoppingturen med lite mat i magen och en vända på en lekaffär.

Det blev lite bodysar i större storlek, några toppar till mig, mockasiner, fleecejacka till M. Mer? Tror inte det. Jag höll hårt i plånboken idag :-) Vi pratade om Ullared så kanske åker vi ner inom snar framtid.

Hem och fixade ihop lite långkok, gryta såklart. Snart svänger svärföräldrarna in på gården med anar jag :-) Vi får hoppas lilleman sover bättre inatt, han är förkyld och snoret rinner i tid och otid. Men piggelin för det!

Kommentarer
Postat av: Emma Ryyti

Stackars liten :-( Hoppas han snart är pigg igen!

Vad kul med ullared, vi ska faktiskt ner 2-3 nov :-)



Sen vill jag önska er stort lycka till imorgon (lyckospark.) Stor Kram

2011-10-02 @ 20:41:06
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: carlan82

Hoppas du fick sova inatt. Du ska väl in för att få ett ägg idag. Tänker på dig.



Kramar

2011-10-03 @ 06:30:13
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas att den här natten har varit bättre och att Mileon mår bättre.



Idag har du mina tummar och tår!!!

2011-10-03 @ 12:03:49
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0