Tur i spel?

Jag har då aldrig haft någon direkt flyt i spel, däremot i kärlek - iallafall sedan dess då jag mötte min fina make. Då gör det inte så mycket att jag inte har lika tur i spel. Men har detta vänt måntro? Har vunnit diverse ting på kort period, nu lyckades jag vinna fribiljett till UnderbaraBarn-Mässan - så dit åker jag och Mileon nu helt gratis i och med att vi får fri resa med buss då vi åker med öppna förskolan och är med i svenska kyrkan. Det är inte helt fel, då kan man nog lägga en liten slant på något man hittar där nere istället :-)



Och så vann jag på Hanna's och Astrid's finfina lotteri! :-) Tack snälla ni, vilken rolig idé också! Får allt fundera själv på nå liknande framöver!

Mileon var självfallet taggad på att hjälpa till att öppna, på sitt vis! Han tuggar febrilt, drar och sliter med sina två bissingar. Och nog lyckades han hinna få upp ena hörnet innan mamman såg det hela. Och en jättefin vinst tyckte vi här hemma på Tvea. Vi bugar och bockar, helt perfekt att ha i väskan ju! Så snyggt mönster! Vi gillar ugglor här med ;-) Klädroller, våta och torra tvättservetter! We like!

"Grattis Linda & Mileon! Vi hoppas ni gillar flygfän lika mycket som vi gör. :) Kram/Hanna & Astrid"

TACK!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att få vinna. Önksar att vi bodde närmare Stockholm för då hade jag också åkt på underbara barnmässan. Hoppas att du får det riktigt roligt där.!

2011-10-11 @ 09:05:48
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad roligt! Ja du har ju varit en liten turgumma på sistone!

2011-10-11 @ 12:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0