Allt har sin mening?

Jag börjar nästan tro att så är det, att allt har sin mening ändå - på ett eller annat vis. Det är härligt att se hopp och liten gnutta glädje, det behövs. Om än kanske vår resa är utom sikte ett tag framöver. Men allt har sin tid, så är det bara. Bara hålla tummarna nu, åh va roligt det vore!



Uppdaterat lite senare:

Jodå! Nu är det klart, maken har fått nytt jobb! Han börjar redan på Måndag så det är hej då för våran solresa, om jag nu inte tänkte åka själv med Mileon - vilket jag nog inte skulle orka med. Vi får åka på vår solresa möjligen till vårkanten istället - om vi nu får åka, beroende på mitt tillstånd helt enkelt där och då.

Idag är dag 1, nu är det bara och köra en ny runda - måtte vi få tag i den där hysteriskt glada gubben den här svängen. Men lite drygt två veckor kvar innan jagandet börjat så jag samlar lite kraft tills dess.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha dialekt? Det visste jag inte ens att jag hade en ;) Man tycker ju att man låter "normal" haha.



vad trist med respriserna, hoppas verkligen det fixar sig så att ni kommer iväg!!



Kram!

2011-09-15 @ 16:09:24
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Jenny / Ekomamma i stan

Grattis, vad kul för din man och hela familjen!

2011-09-15 @ 20:26:47
URL: http://ekopyssel.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Men så skoj! Grattis!! :) Kram!!

2011-09-16 @ 10:08:38
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Jobb växer inte på träd, men det gör resor:) Grattis till J! Förstår att det inte blev riktigt som ni tänkt er... hälsa:)

2011-09-16 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0