Det är ju så typiskt

Förra babysången gick ju hyffsat, Mileon vart trött på slutet så tänkte att nästa onsdag så kliver vi upp tidigt så han hinner sova en kortis innan det är dags för sång och lek. Vad händer inte då? Jo, jag tillsammans med alla andra i gruppen får ett mass-sms om att sångledaren har tappat rösten och det ställs in idag ;-)

Det slår liksom aldrig fel. Hade liksom den där känslan bara, och så rätt det blev. Får se om vi åker in ändå och går på öppnis istället. Har ändå ärenden in till civilisationen idag, ska på apoteket för att fixa lite Resorb, posta paket, hämta paket, handla och köpa någon ny leksak till M till resan.

Är bara så trötter idag, har sovit dåligt - vaknat och haft ont ofta. Sedan har katten lekt rövare, han har tratt för ett sår ovanför ena ögat och kör trumma om nätterna - speciellt nedanför M's säng, ja vem vaknar inte då? Trodde jag skulle bli helt knäpp där ett tag, stänger jag ut katten så vrålar den tills alla är vakna istället.

Näe, det är dags för lite frukost iallafall. Mileon är redan på väg ut mot köket i världens fart så det är nog säkrast att hänga med :-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh så typiskt! Har ni hittat resa? Jag vill oxå till solen!

2011-09-14 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0