Full i skratt

Idag ringde det en försäljare, han frågade om det fanns någon förälder i närheten och jag svarade att jag nog är en utav dem i hushållet - om det nu dög? Han skrattade och undrade om jag tagit sovmorgon för jag lät så skrovlig, men han förstod lite senare att jag var duktigt förkyld.. Så snackade han om föräldraledighet och bla bla bla, funderade i mitt stilla sinne vart han ville komma med det - men till slut kom han till poängen där han ville sälja en Bamseprenumeration åt oss att ha till Mileon.

Men Mileon är ju inte ens ett år, utan bara nio månader svarade jag. Han harklade sig och funderade, sedan la han till att vi får en sagobok på köpet.

Näe, men det är nog i det tidigaste laget att ha en prenumeration till lillskrutt ansåg jag återigen. Han medgav till sist att det nog var så - ha ha ha!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha, vad roligt samtal ni måste ha haft! :)



Sådana försäljare älskar jag! ;)

2011-09-01 @ 19:44:08
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men försöka går ju...:)

2011-09-02 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0