Lite far o fläng idag med

Har en späckad dag idag med - mycket trevligt! Tack o lov får vi några timmar här hemma, så jag hinner med att plocka o städa lite också. Börjar gro igen här hemma snart tror jag ;-)

Om någon timme blir jag och lillskrutt upphämtad av Anna och lilla Thea - får slänga i babyskyddet i hennes bil, enklast att montera fort. Vår andra bilstol är jag för närvarande väldigt osams med, den hänger upp sig i bältet och vägrar släppa efter när man vill det - aningens bökigt och trångt att få loss och dit Mileon. Måste se över den, skulle inte förvåna mig om den är trasig... en ytterligare utgift med andra ord att köpa en ny. Jag hoppas verkligen att det går att åtgärda här hemma.. :-/ Har ju ingen garanti på den heller då jag köpte den utav min syster så.
Man blir bara så less. Stolen är ju inte direkt gammal heller, vi har knappt använt den - kanske fyra gånger totalt. Lattjo.

Nåväl, iväg ska vi in till stan för klädparty. Blir mycket trevligt. Efter det blir vi upphämtad utav maken så styr vi kosan till Polisen för passansökan. Notis till mig själv här är att kolla upp mitt egna pass med, makens är grönt - mitt är jag osäker på.

Och så blir det att hämta upp ett litet projekt jag dragit på mig. Vi får se vad det blir med det ;-)

Sen hemåt igen för mat, läggning och... ja gissa? Målning förstås.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tråkigt med stolen! Hoppas den går att fixa. Vi har en Recaro stol (tror den hette så ;)), himla nöjd med den!



Här gror det igen också kan jag lova. Nu när vi gör om golvet så känns det meningslöst att städa. Längtar tills det är färdigt så vi kan få det snyggt här hemma igen :)



KRAM!

2011-09-08 @ 12:08:57
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Tina

Trist med stolen. Sånt kan man ju tyvärr inte sia om. Ska kolla om jag har kvittot kvar och om det kan tänkas finnas garanti kvar.

2011-09-08 @ 17:11:11
URL: http://tiniwinisen.blogg.se.se
Postat av: Alexandra

Vet ett till ställe som gror! Men det är ju min sista lediga fredag, så varför städa;)

2011-09-09 @ 11:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0