Snorig Lördag

Pyste iväg helt allena imorse till loppisen vid ikea idag, det var jättemånga utställare men tyvärr inte så jättemånga som sålde barnsaker/kläder - jo, nog fanns det men det mesta var större storlekar som 122 och uppåt. Jag handlade bara utav en enda säljare innan jag traskade till bilen igen.

 

Två långärmade tröjor, en tröja och pyjamas. Två jeans och två påslakanset. Jag som älskar stjärnor kunde ju liksom inte motstå dem ;-) Skönt att fylla på hans garderob med lite större storlekar också - ja inget som kommer användas nu men det står ju inte på förräns det gör det!

 

Nu ska vi äta lite brunch här hemma, har även T i helgen vilket bara är mysigt. Han sover, tror han somnade om trots jag väckte honom för en halvtimme sedan. Får prova igen så vi kan starta dagen ordentligt.

Idag ska vi bege oss ut i skogarna och leta kantarell, så ska vi grilla korv med bröd och lite fika packas nog ner också.

Ikväll blir det mys i soffan, jag är extremt sugen på pizza så får se om det blir någon sådan eller inte. Jag vet att det blir filmkväll iallafall ;-) Blir nog lagomt för en snorig madame som mig idag.


Kommentarer
Postat av: Jenny / En ekomamma i stan

Åh vad toppen att kunna fynda lakan på loppis!



Och krya på er!

2011-09-03 @ 20:33:47
URL: http://ekopyssel.blogspot.com/
Postat av: Nathers

Jag var också på Ikea-loppis idag! Hann kika bland 8 stånd kanske, sedan blev det slutloppiserat för mig. Men det fanns määääängder med barnkläder här! Barnkläder, porslin och böcker/filmer kryllade det utav.

2011-09-03 @ 22:12:23
Postat av: Sara

Härligt att kunna fynda lite på loppisen i alla fall. Jättefina fynd har du gjort!

2011-09-04 @ 19:02:19
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0