Stjärna ska ha stjärna!

Nu har jag gjort mitt i skruttens rum, målat dörr, fönsterlister och dörrlister. Gott, blir en till strykning imorgon på listerna. Sedan har jag vidare målningsprojekt att fräscha till andra dörrar - då vi ska ta itu med hallen uppe/nere efter M's rum är klart. Men dem projekten tar vi sen ;-)

Efter jag målat klart så hamnade jag vid datorn, och tänkte att näe nu ska jag ta tag i och köpa den där mössan jag tänkt på så länge. M har sedan innan två mössor från Gangstar, och nu har nya kollektionen kommit ut och jag tyckte den oranga mössan med läderstjärna var fin - den kommer matcha bra till vårens jacka också. Och knappeliknapp så hade jag betalat den, ser på orderbekräftelsen att det var då 20% rabatt dessutom - missat helt. Tack och bock!


Mössan Pyret - www.gangstar.se


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sicken tjusig mössa, klart stjärnan ska ha en stjärna i pannan :) Attans att jag har mössförbud, Astrid har x antal som ligger och väntar på att bli använda.. :)



Har han blivit piggare och mindre fläckig nu? Då A fick tredagars så gick det över rätt snabbt, och hon kliade sig bara första kvällen.



kram

2011-09-05 @ 21:49:39
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Nathers

Duktig du är som målar! :D

2011-09-05 @ 23:53:18
Postat av: Jennie

Kul med lite rabatt :)



Ja det var en jäkla tur att det var jag som hittade hamstern och kunde släta över det lite snyggt, och det var väl "tur" att det var "rätt" katt som tog honom, för jag har en som gärna tar sig ett par tuggor också och inte "bara" nöjer sig med att leka ihjäl >_<



Men igår var vi till grannen som fått lite hoppsanhejsan kaniner och tingade en. Alltså en kanin och ingen granne ;) Men nu är det slut med sådana där små sjur, tror faktiskt att risken att han glömmer stänga bur en gång till kan vara ganska stor, och en kanin tror jag inte de vågar ge sig på.

2011-09-06 @ 07:42:06
URL: http://lagomskadetvara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0