Kan meddela...

...med dröjsmål (ursäkta mig ni läsare!) att det första graviditetstestet visade NOLL, kontrollstrecket dök inte upp alls. Så det var bara att testa med ett nytt och det visade negativt. Som jag anade. Klart det är tråkigt att något mirakel inte infann sig men den chansen är så minimal och varför skulle man ha sådan tur? Vi dessutom? Nej, sånt sker inte i våran värld.

Men någon mens har inte kommit än heller. Sanslöst! Fert.läkaren skulle ringt upp idag men gjorde inte det, så får se om han hör av sig i början av nästa vecka istället, annars jagar jag honom med blåslampan för roligt är det inte att bara stå o rulla tummarna till ingen nytta.

Flytningarna är inte det samma längre så jag anar att mensen hoppat över och jag helt enkelt haft ÄL. Kan det verkligen vara så? :-o Får höra med läkaren om inte annat sen efter helgen. Har aldrig varit med något liknande, jag trodde i min enfald att man alltid hade en blödning i varje cykel, mer eller mindre. Ha ha! Ja, jag vet inte något om detta då min menscykel gått som en klocka innan (bortsett från diffar och blödningar vid undersökningar o ingrepp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0