inte en dag för tidigt

Jisses, man får skämmas alltså - jag fixade upp ny layout för massor av evigheter sedan - sen.. glömde jag lägga in länkar (bloggar) jag följer. Reflekterade över det nyss och tryckte in ett gäng fina människor jag följer främst, finns ju numer (tyvärr) massor av bloggar som handlar om denna kamp, IVF, och alla känslor runt omkring. I början av våran kamp kunde man nästan räkna upp på en hand folk som valde att skriva om det på sina hemsidor (blogg var inte i tiden än då). Saknar lite den tiden också, vart har alla tagit vägen somman följde då? Har de lyckats i kampen mot orättvisa på ett eller annat vis? Jag hoppas innerligt att dem gjort det! Det är synd att datakrascher finns, och att man blivit utsatt utav det och på så vis förlorat många adresser genom åren och aldrig fått tillbaka - och när man hittar dem igen är hemsidorna nerlagda och inte ett spår av kontaktvägar att gå ytterligare.

Nåväl, nya tider och vi är på väg åt rätt håll äntligen! Jag gläds åt godingarna som lyckats och jag håller mina tummar stenhårt för dem kämpar som fortsätter kampen - ge inte upp, på något vis lyckas man förr eller senare. Önskar man kunde göra mer än bara peppa, hjälpa bära bördan en bit på vägen - ja vad som. Starka fina människor som jag följer iallafall!! Tack för jag får följa er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0