RD 10

Jag tror jag dragit på mig en UVI, det känns som så iallafall. Får se om det bara är konstiga biverkningar eller inte, annars blir det en tur till doktorn och få en kur. Det som är dumt är ju att jag KAN vara gravid så då får man hoppas att de medicinerna biter på mig.

Ska erkänna att jag tjuvtestade idag, just med tanke på ev. UVI och sedan imorse var det gammal blod i trosskyddet. Tänkte att det blir ju inget denna gången, men när jag slängde ett öga på testet så var det svagt positivt. Stod och skakade, och mumlade "det är inte sant, det är inte sant".  Gjorde ett till test då jag intalade mig att det måste vara något fel på det, samma resultat återigen.

Jag vill inte hoppas på något än, väntar hellre några dagar till. Låter jag knäpp? Jag är nog knäpp.. Blodet/flytningen behöver ju inte vara något, men vågar inte tro, hoppas.

Kommentarer
Postat av: M

Shit va spännande ! Ett svagt plus är väl ett plus !!??? Jag tror absolut att du har lyckats !! WoW !! Hoppas dagarna går fort nu så du får veta säkert !!

Stor Kram M

http://ledsenihemlighet.blogg.se

2009-12-28 @ 10:16:14
URL: http://ledsenihemlighet.blogg.se/
Postat av: Nori

Ett plus är ett plus, oavsett hur svagt det är. Om du testar om nån dag är det säkert starkare.

2009-12-28 @ 20:35:57
Postat av: Jenny

Men?! Jag förstår att du inte vågar tro för mycket men... Jaa... :D Jag tror. Men väntar med spänning ;) Kram

2009-12-28 @ 20:55:50
URL: http://abigpart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0