RD 5

Händer inte mycket här faktiskt, vet knappt vad man ska skriva. Det är bara så tråkigt att ruva. Man får försöka låta bli att trycka på pausknappen, det är något jag gärna gör nu när vi är i karusellen. Jag slutar att leva. Detta äter upp mig och jag vill inte att det ska vara så. Allt det här ska inte ta upp mitt liv, mina tankar. Måste ändra mig på den biten.

Dock kommer ofta frågan upp på forum om det är okej att dricka alkohol under ruvartiden. Där sätter dock mitt samvete stopp, men respekterar dem som väljer att leva helt som vanligt tills dem får ett plus. Det känns fel för mig och skulle inte förlåta mig själv om något skulle gå snett för lite alkohol - inte för att det finns någon direkt statistik men bättre att vara utan helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: carlan

Håller helt med dig där. Du har mig på din sida.



Vet själv att det är jobbigt. Inte för själva alkoholens skull utan för alla som tycker att det är konstigt att man vill avstå.



Det finns goda alkoholfria alternativ, öl, vin och champagne. Röda vinerna är sådär.



Stå på dig och för mig.

2010-04-24 @ 14:20:23
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: RobSab från familjeliv

Jag håller med dig.



Är man inne i den här spiralen och kämpar för att få ett plus så tycker jag liksom att alkohol är det absolut minsta man kan undvika. :)



Stort grattis till ditt plus! Jag hoppas att få följa efter dig snart! ;)

2010-05-03 @ 11:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0