Är det sant?!

Tror någon bytte ut min skrikiga och gnälliga son inatt! Vid 02 vaknar han så lagomt av matklockan, våndades lite tyst att nu kör det snart igång - lägger ner honom och han får nappen. Det stånkas o grymtas men han somnar! Jag har redan slängt  mig i sängen i hopp att få någon minuts frist - jag somnar jag med när han inte kör igång sirenen. Vid 06 därefter vaknar JAG av den där känslan att det inte står rätt till, men han sover så gott så - dock vaknar han till när jag varit på toaletten så då blev det mat igen.

Då trodde jag att jag skulle få sitta uppe från 06 när han sovit så bra, eller så skulle det magonda köra igång från nu? Nej då, han somnar nästan i famnen så jag lägger honom igen utan knussel. 09 vaknar jag och tycker att nu får det vara nog ;-) Så det blev väckning och göra lite dag istället, och nu sover han igen.

Riktigt bortskämd med sömn inatt, såpass att man nästan har huvudvärk för man sovit för mycket och inte för lite som jag annars gjort sedan han kom. Men det här var väl inget som han fortsätter med, plutten!

Massage, Minifom, Sempers magdroppar, annan lutning på amningsställning, ligga o vagga på ena handleden, temp i rumpan (sällan dock), bad (tycker jag gör det bara värre efteråt), värmekuddar, gå runt med han i bärsjalen. Ja man griper alla halmstrån! Nu ökade vi på Minifom till 15 droppar/tillfälle sedan igår morse.

Kommentarer
Postat av: livets underverk

Hoppas ni får en trevlig nyårsafton och ett riktigt gott nytt år! Kram

2010-12-31 @ 12:22:52
URL: http://livetsunderverk.wordpress.com
Postat av: Camilla

Vilket bra början på dagen <3 Hoppas att det inte var en en gångs företeelse.



Ett riktigt Gott Nytt År till er tre! <3

Puss

2010-12-31 @ 12:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0