Begravning

Det kändes skönt o få göra ett avslut, men det är med stor sorg vi allesammans har gjort det nu. Mileon skötte sig exemplariskt och sov mestadels i kyrkan trots musiken var hög. Jag la en handbukett för Mileon också på kistan, tänkte att det är så orättvist att hon inte får uppleva honom - och han henne. För hon är och kommer alltid vara en toppenmormor. Mileons kusin Max har alltid varit så förtjust i henne - han hann åtminstone få några år med henne i livet. Må han vara liten men ändå hoppas jag att Max kommer minnas henne även när han blir större, dem hade iallafall ett speciellt band som var underbart o se.

Tårarna rann när vi gick upp o tog farväl, prästen var guld iallafall - så pedagogisk även för Max som frågvis och lite bekymrad över alla som var så ledsna..

Mottagning efteråt och det gick ju bra det med. Storasyster har verkligen gjort jättejobb och det ska hon ha eloge för!

Nu efteråt känner jag mer helt urlakad. Mileon hade självklart maratonnatt och bökade järnet med mamma sin. Så inte många timmars sömn och sedan en heldag med mycket tankar o känslor...

Mamma/mormor - vi saknar dig!! ♥

Kommentarer
Postat av: MDB

Fy så orättvist det är att vissa ska ryckas bort alldeles för tidigt. Skönt att ni fick ett fint avslut, men jag förstår att det var tröttande. Kram!

2010-12-21 @ 20:34:19
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Kramar!

2010-12-21 @ 20:45:07
URL: http://cocosflinga.wordpress.com
Postat av: Maria

Kram

2010-12-21 @ 21:42:47
Postat av: Emma neo

Å tårarna rann även på mej av att läsa.. Det är tufft med 2 helt nya skeden i livet.. Önskar dig all lycka. Kram

2010-12-22 @ 00:14:39
Postat av: Camilla

Massa, massa kramar till dig hjärtat <3

Tänkte på dig hela dagen och försökte skicka så mycket kraft till er jag kunde.



Puss! <3

2010-12-23 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0