Tack Emelie!

Blev lite förvånad när det låg ett vadderat postkuvert med i högen av allt annat bråte som kom i brevlådan. Öppnade det sist och blev så glad! Emelie o Embla hade postat en kofta och även lite andra plagg som Embla växt ur, innan Mileon kom till världen var jag på jakt efter nå varma tröjor i små storlekar och skrev även ett inlägg om det tror jag. Det mesta jag hittade i affärerna envisades ju att ha luvor vilket jag inte är bästis med till små bebisar.
Emelie erbjöd att skicka en kofta som Embla då inte kunde ha - och sedan kom väl mycket emellan och jag glömde helt bort det.

Så skickade hon detta nu istället med ett litet meddelande. Du är för söt!! Tack så mycket! Vill gärna ersätta dig på något vis och tror jag vet hur - måste bara få tummen ur så kommer ett tack på posten framöver när tiden finns!
Tack ännu en gång!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var så lite så =)

Det är som en liten våg tror jag, någon skickar något till någon, själv har jag fått presenter från "vår resa med ivf som sällskap" "karrobarro" och "surromamman"

2010-12-23 @ 00:58:48
URL: http://kronsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0