Väntan..

Nyss ringt till min barnmorskan, eller ja undersköterskan då barnmorskorna kommer senare under dagen. Så de inte sitter och väntar på mig idag då vi har tid på förmiddagen för koll. Uskan bara skrattade och önskade oss lycka till.

Maken har åkt hem en sväng för att ta in post, klappa o mata katten och byta lite packning. Det blev ju tumult när man insåg att man skulle stanna kvar, inte en pinal med sig hade man. Är glad att jag packat bebisens alla kläder, så det var ju mest mina o makens kläder o saker som skulle pulas ner.

Nu kom barnmorska in o satte ctg igen, så ska jag snart få frukost. Ronden kör väl igång vid 9-tiden nånting. Bebis hade då vi kom in för koll i Tisdags lagt sig i rätt position, så inget tvärläge här längre. Huvudet något ruckbart igår.

Vi får väl se om bebis hinner komma till världen idag eller om det blir till imorgon. Jag har hört att några av de andra paren har fått bebis, dem små liven röstar upp sig emellanåt så det hörs här på avdelningen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad skönt att skrutt ligger startklar! Lycka till idag hjärtat, jag går bara och väntar på ett sms/samtal ifrån er.



Massa massa kramar och styrka! <3

2010-12-02 @ 08:51:57
Postat av: Moa

Tack för att du uppdaterar!! Alltid lika spännande!!! Lycka till!!!

2010-12-02 @ 08:54:14
URL: http://trueflink.blogspot.com
Postat av: Susanne

Inne och kikar hur det går för er.

Massa kramar! :)

2010-12-02 @ 09:19:41
URL: http://cocosflinga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0