v.10

Då går vi idag in i vecka 10! Jag känner att jag kommer nog inte uppdatera så flitigt i veckorna som det ser ut nu. Just nu är det jobb, äta, sova, göra sina behov osv. som lägrar vardagarna. Idag hemma vid 19, svängde förbi affären på hemvägen - måste ju ha färskvaror hemma! Frukt kan jag inte vara utan! Och maken är inte mycket till hjälp nu när vi jobbar om varann hela denna vecka, vi sover i samma säng ca 5-6 timmar tillsammans max men mer än så är det inte - jag går upp och han fortsätter sova, när jag kommer hem så är han och jobbar. Underbart!

Det suger verkligen när man kommer hem som ett hungrigt monster och måste ställa sig och laga mat dessutom.. Huu....  Men vi lever allihopa, och överlever dagarna med just nu illamående och blodsockerfall titt som tätt för tillfället ;-) Lite komiskt och få sådana ras när man sitter mitt i en hög av papper på sitt rum på jobbet, och hugger tag i bästa ätbara sak. Idag var det en apelsin, och den sprätte duktigt... hm....... Mina då vita papper blev solkiga av apelsinsaften. OUPS!!

Kommentarer
Postat av: yevonde

Illamåendet gick in i en ny fas idag. FY. Gick också in i v.10 idag, hoppas, hoppas att det snart är över med illamåendet. Har campat på toagolvet sen i eftermiddags.



Stort stort grattis till v.10!

Postat av: Marielle

Kikar in!

Ursäkta uttrycket, men kul att hitta någon som är i nästan exakt samma sits som en själv...

Får man fråga om ni vet av vilken orsak som han är steril?

Sen måste jag bara få säga GRATTIS!! Så kul! :-) Håller tummarna att allt går bra och att det håller i sig hela vägen!



Kramar // Marielle

2010-06-07 @ 22:08:58
URL: http://mariellear.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Har inte varit så flitig på att varken blogga eller läsa bloggar på sistone.. men hoppas du, lillskrutten o gubben din har det bra trots lite tid för varandra. kram

2010-06-08 @ 00:03:56
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: Marielle

Tack för din kommentar! :-)

Du får mer än gärna spana runt lite när du får tiden till det.. ;-)

Hmm.. På så vis. Tänkte bara om det kunde ha varit av typ samma orsak som H..



Tack! :-)



Kramar!

2010-06-08 @ 20:51:59
URL: http://mariellear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0