En cirkel

Nej idag blev det ingen gubbe i rutan, bara en cirkel. Som jag anade för jag har inga känningar eller sega flytningar som brukar komma i samband. Men litar inte på kroppen så jag testar ändå, resultatstrecket är rätt starkt så det kommer nog imorgon eller i övermorgon.

Ska på begravning på Fredag och måtte inte ev. FET krocka med den, kom på det igår att begravningen är ju denna Fredag och inte nästa som jag fått för mig. Vi hade tidigare pratat om prioritering, maken går några dagar i skolan varje månad iom hans distansutbildning - självklart krockar FET med det denna vecka om det blir någon. Han tyckte att han det var självklart att åka ner med mig till RPC, själv funderade jag om jag skulle åka ner själv eller ha med mig någon annan som kunde hålla mig i handen ;-) Men det var givet. Lite ironiskt nu när begravningen är och det är en närstående släkting till maken - det känns inte lika självklart att åka ner om vi missar hela begravningen. Vi får helt enkelt ta ställning då och hoppas man kan få en bra tid isåfall så man hinner både och, men de har sällan mycket tider till övers och särskilt förstående.

Det visar sig väl. Först vill jag ha en glad gubbe tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0