RD 5

Säger ju det, kroppen gör riktiga fulingar ;-) Känner inte av nånting idag, bortblåst. Jag kan bara skratta åt det hela, känner mig så otroligt fånig men vill ändå skriva upp hur jag känner mig genom ruvningsiden. Ni som läser får tycka vad ni vill, I don't care ;-) Lite fattigt med feedback här numera, har mer trafik här denna omgång än vid färskförsöket dessutom. Ni är söta ni som brukar kommentera titt som tätt, så lite gör så mycket!

Jag vill gärna vrida fram klockan, känner mig så otålig. Vill veta nu, kunna få växla om eller försöka smälta allt. Drömde inatt att vi tjuvtestade, vaknade och var genomblöt av svett. Får mig att minnas färskförsöket då man svettades nätterna långa, allt hormon. Numer är det sällan jag märker av det. Det är ju inte så mysigt och vakna till och det rinner av en, går på toaletten och klapprar tänder för man blir så nedkyld och sen ner i sängen som är fuktig. BLÄ! Då får man vända på täcket, kuddarna och plocka fram en tjock handduk o lägga sig på istället. Ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0