RD 7

Magen blåser upp sig och blir jättespänd, inte skönt. Och brösten är lite ömma nu, men jag skyller på mina dåliga bh'ar ;-) Har idag varit på benen en hel del och nu när jag stod i köket och fixade för middagen så blev magen stenhård och jag ville bara lägga mig ner. Hua!!

Fixade klart maten och medans den gottar sig klart i ugnen så lägger jag mig i ryggläge i soffan med en varm och go vetekudde.

Torsdag kväll/tidig Fredag så sticker jag och två andra pinglor till Ullared, jag skulle gärna vilja veta innan. Ska jag tjuva redan på Torsdag? Är då på RD 10. Testade + på RD 10 förra gången och då vid lunchen och inte med någon morgonurin. Kanske ser man, kanske inte? Jag tror jag kommer testa då iallafall om inte mensen hinner före.

Min mamma vill så gärna att vi ska lyckas nån gång och säger då och då att "klart du är gravid", "du beter dig som gravid, av o på, av o på i humöret", "nu du, tur du inte är så långt gången över sommaren nu". Jag vill inte lyssna på det örat och tycker mamma är lite fånig ;-) Det känns för bra att vara sant att det har fastnat denna gången igen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0