RD 9

Tack för fina hejarop, jag är så STOLT över att slutat med eländet en gång för alla. När jag precis hade slutat helt och hållet så var jag rädd att åka iväg o göra FET, tänk om vi misslyckas och jag köper cigg som tröst?! Men nu finns det verkligen inte på kartan, får trösta mig på något annat vis om så är fallet. För jag vill inte hamna i det bolmande träsket igen, är så trött det.

Vaknade ur en dröm, vi har kommit fram till en deal jag och maken när det väl ska testas. Jag kissar i en bytta och han utför testet och läser av det. Självklart drömmer jag om att vi ska testa, jag kissar och sen klarar jag inte av att vänta, jag tar min jacka och går. Hela drömmen var jättekonstig, men maken testar ändå och sen är det tystnad. Jag är ute och går i skogen och undrar varför han aldrig ringer eller skickar ett sms. Jag smsar till sist och undrar hur det gått och han svarar tillbaka med ett sms att vi behövde åka till apoteket igen då testet såg bra ut då det hade ett streck. Ett streck? Även nu om du kikar igen? -Ja. Blev så besviken för jag hade där o då en sån stark känsla inom mig. Men maken hade missuppfattat hur man läste av testet, han trodde detta var positivt.

Så där vaknade jag. Fortfarande besviken. Känner molvärk i magen. BLÄ! Kom nu mensfan om du nu ska komma, kom tidigt så slipper man få förhoppningar.

Jag förstår inte riktigt hur folk orkar göra försök på försök, de man ser på forum som gjort många fler försök än en annan och fortfarande kämpar fram. Man har nog mer ork än vad man tror, men jag är väldigt faschinerad och beundrar dem som aldrig riktigt ger upp - dem som växlar om efter varje misslyckat försök och kommer igen med nya krafter och förhoppningar att det ska ta sig nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0