Det märks att man är gravid..

... för jag gråter/får tårar i ögonen för mycket småsaker, annars är jag inte så blödig - kan väl gråta en skvätt till något sorgligt på tv/film.


Bara de senaste dagarna har det varit för:
  • mjölken tog slut
  • min bil är trasig och jag är lite lätt låst här ute på landet
  • en kille donerade sin egenbyggda HD till mustachkampanjen
  • att maken hade dåligt humör
  • att de vill hjälpa mig med bilen redan idag
  • att jag slog i fingret
  • datorn startade om sig pga en installation
  • när jag insåg att mina strumpor jag hade på mig var på sista versen

Jisses, man blir nästan mörkrädd. Jag är ingen lipsill annars, blir jätteförvånad själv när jag känner tårarna börjar välla fram.

Kommentarer
Postat av: carlan

Tänk vad underbart att få grav symtom. Speciellt vi som kämpar för det i flera år. Helt galet egentligen.



"Tröst" kramar.

2010-05-24 @ 11:44:31
URL: http://reproduktion.blogg.se/
Postat av: Liinda

Heej



Kul att du har en blogg , Jag skriver med i tråden "BF Januari 2011, följas åt?" som Godisbjöörn



Ska kika igenom din blogg lite nu :-D

2010-05-24 @ 21:50:52
Postat av: Camilla

Nu har jag läst igenom bloggen, "roligt" att ha det dokumenterat med känslor och tankar under resan.



Lipsill! ;-) <3 -Justja, inte retas var det ju.. ;-)

2010-05-25 @ 14:00:47
Postat av: ...

hehe ja visst är det underbart , man skriker gapar och gråter för ingenting . Dom gör det bra grabbarna som vill stå vid våran sida ! =)

2010-05-27 @ 16:29:00
URL: http://skavilyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0