Idag kunde det gått väldigt illa

Jag fick punktering på bilen under färd, det small bara till och samtidigt hade jag mötande lastbil. Hela bilen kränger mot motsatt körbana, och styrning och broms funkar väldigt dåligt. Tack o lov väjer lastbilen så missar precis bakdelen av lastbilen, kan styra in mot dikeskanten.

På med varningsblinkers. När jag börjar tänka hur det kunde slutat, våran lycka vi kunnat mist på några sekunder. Hemska tanke, men det kunde blivit verklighet idag. Men idag hade vi änglavakt jag och lillskrutt! Så tacksam, det andra är ju bara matriella ersättningsbara ting!

Kommentarer
Postat av: carlan

Gud vilken änglavakt!



Det är riktigt otäckt det där. Tur att du och plutten klara er hela. Kan tänka mig att din man kommer att hålla om dig extra hårt nu ett tag framöver.



Kramar.

2010-05-20 @ 08:18:17
URL: http://reproduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0